2011. március 18., péntek

9. hónap - 37-38. hét

Szia Húsgombócunk!

Azért írtam a címben két hetet, mert tegnap óta hivatalosan már a 38. hétben vagyunk, viszont mivel tegnap voltam ultrahangon és orvosnál, ma számolok be ezekről is Neked.

Szépen sorban haladva: a szobád teljesen készen van, csak Rád vár! Feltettem a baldahint is, amit először nem akartunk. Aztán eszünkbe jutott, hogy az éjszakai etetésekkor jobb, ha nem világít a szemedbe a kislámpa, s így biztosan nem fog. És még szép is. Gyakorlatilag már semmi teendőnk nincs az érkezésedig, de ettől még nem muszáj ám megérkezned, ahogy olvasod ezeket a sorokat. :-)
Mint ahogyan minden héten, most is kellett mennem  CTG-re. Reggel Apukád készített nekünk reggelit, aztán útban a rendelő felé megbeszéltem Veled, hogy most azért nem fogsz alukálni, hogy lehessen érzékelni Téged. Ez a két esemény jó hatással volt Rád, mert tényleg aktív voltál, így szerencsére mérhető volt minden szükséges infó. Amikre tegnap a doktor bácsi azt mondta, hogy látszik a görbéken, hogy jól érzed magad... Mintha én nem tudnám! :-) A laborom ismét teljesen rendben van, még bacilusom sincs, ezért szüléskor  valószínűleg nem kell majd antibiotikumot kapnom. Egyszerűen tényleg alig merem elhinni, hogy ennyire rendben van a szervezetem!

Apukád egyik kollégája tegnap tért vissza két hét szülési szabadságról és beszámolt neki az eseményekről. Így Apud kicsit kétségbe esve, de humorát nem veszítve hívott fel, hogy mennyi mindenre kell felkészülnie a születésed alatt: borogatnia kell majd a homlokom, masszírozni a hátam, a derekam, stb. Nagyon foglalkoztatja őt is az érkezésed, rengeteg dolgot tesz meg értünk, szinte erején felül teljesít. Bár most már neki is könnyebb, az elmúlt hetek voltak eléggé feszítettek. Nagyon szeret Téged, naponta többször beszélget Veled és mindig sok puszit ad Neked.

Tegnap reggelre azt vettük észre, hogy "leszálltál". Ez több tünetből látszik: egyrészt lejjebb ment a hasam és ezzel együtt előbukkant a cicim. Ezt reggel konstatáltuk Apuddal, amikor hanyatt feküdtem. :-) Aztán úgy, de úgy elkezdted nyomni a szeméremcsontomat, hogy elég kellemetlenné vált az állás és a gyaloglás. De azért bírom, szóval nem kell sajnálni emiatt. Elvileg, ha minden igaz, akkor mostantól számítva kb. 2-3 heted van még odabent. De ugyebár mi ezt már megbeszéltük enélkül is, ugye? :-P

Az ultrahangon most másik doktornőhöz és asszisztenshez kerültem, akik nagyon szimpatikusak voltak. Vidáman zajlott a vizsgálat, sokat nevettünk közben. Egyből mondta a dokinő, hogy egy húsgombóc vagy, igazi nagymama kedvence! Szépen gyarapodsz, olyannyira, hogy a becsült súlyod 3402 g! Atyagatya! Majdnem 1 kg-t híztál az elmúlt 4 hétben! És várható még a gyarapodásod, szóval őrületes súllyal fogsz születni, simán lehetsz majd 4 kg is. Bevallom, kicsit betojtam, amikor meghallottam ezt. Szerencsére nem vagy golyófej, szóval a fejecskéd normál méretű és nem mellesleg pontosan ott van, ahol lennie kell. Szépen becsusszantál, de még nem ékelődtél be, szóval ezzel is minden rendben van. Egyébként emiatt ismét nem sikerült fotót készíteni rólad, mert annyira ott van a buksid, ahol lennie kell, hogy csak a kis füledet láttuk. Na szóval: nagy súlyú kisbaba vagy, de ettől nekünk még MiniPötty maradsz! :-) Az uh-n ismét megerősítették az áprilisi érkezésed. Köszönöm, köszönöm! :-)

Tegnap megvettem a babanaplódhoz szükséges anyagokat, amikből kötést szeretnék készíteni Neked. Szóval ez az új projektem, amivel foglalkozni fogok itthon. Illetve van még egy: mivel a Neked írott naplómmal kapcsolatban sok pozitív visszajelzést kaptam (többen érdeklődnek irántad, mint gondolnád!), elhatároztam, hogy a tapasztalataimat a blog keretében, de új oldalon összeszedve megosztom más kismamákkal is. Emlékszem - és még a mai napig is így van -, hogy ha valami új dolgot észleltem, vagy újabb leletet kaptam, azonnal böngészni kezdtem a netet, hogy tájékozódhassak róla. Sok infó megtalálható a világhálón, s így nagyon sok helyről kell(ett) összeszednem azokat. Ebben szeretnék segíteni másoknak, tehát igyekszem egy-egy bejegyzésben összegyűjteni a tapasztalataimat.

Sok puszi MiniPöttyöm, és maradj még odabent, ahogy megdumáltuk! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése