2011. március 11., péntek

9. hónap - 36. hét

Szia Pöttyöm!

Bár nem is értem, hogy miért áltatom magam. Mert hogy nem leszel pötty, az tuti! Múlt vasárnap front volt. Egész nap éreztelek, mert egész nap mocorogtál, feszítettél. Még le is kellett dőlnöm. Aztán este kaptam a telefont Dani kollégámtól, akinek a csajával egyidősre mondták a várandóságunkat, hogy náluk megszületett Levente. 52 cm-vel és 2610 g-al született, teljesen egészséges és gyönyörű kissrác (kaptam fotót is róla). És hogy miért is nem vagy pötty? Mert Levente kb. annyival született, mint Te voltál négy hete! Már nem is merek belegondolni, hogy mekkora baba leszel. Bár azt olvastam, hogy a nagyobb súllyal született kisbabák jobban és többet alszanak, így az éjszakát is hamarabb végigalusszák. Hát nem tudom, mert sok fáma van arról is, hogy a pocak formájáról meg lehet mondani, hogy kislány vagy kisfiú lakik-e odabent és hát ez elég nagy butaság..., minden esetre a súly/alvás összefüggése tetszik. :-)

Ma is front van. Gyönyörűen süt a nap odakint, kellemes langyos idő van. Te pedig reggel 5 óra óta folyamatosan mocorogsz és feszítesz és dugod ki hol a fejed, hol a lábad, hol mindkettőt, én pedig csak pihegek és cipellek és beszélgetek veled, hogy még nem jött el a Te időd. Ugye még maradsz? 

Tegnap itt volt egy régi kedves tanítványom, Anna, akivel már annak idején is hamar egy hullámhosszra kerültünk, és sokat beszélgettünk. Vásárolt Neked néhány babaruhát és elhozta őket. Annyira édesek, hogy meg kell zabálni őket! Apropó, babaruhák: kb. 3 napja próbálom kitalálni, hogy mit hová rakjak. Rengeteg ruha van, de nem ez okoz problémát. Hanem az, hogy - gondolom én - az 54/56-os méret jó lesz Neked, úgyhogy azt előrébb teszem, de tényleg ki tudja, hogy mekkora leszel, mire előbukkansz? Egyszerűen még nem látom át, semmi tapasztalatom nincs ebben. Komolyan mondom, sokkal nehezebb feladatnak érzem ezt megoldani, mint bármit az elmúlt 9 hónapban. Úgyhogy jön is ma pesti Nagyid és segít. És képzeld, valószínűleg holnap pedig jön pécsi Nagyid, itt lesz velünk hétvégén! Ez még nem biztos, ma dől el. 

Ezen a héten kellett mennem újabb vérvizsgálatra. Miután lecsapoltak, mentem CTG-re, amin a szívhangodat és a méhösszehúzódást mérik. Mivel éhgyomorra kellett mennem a laborra, viszont ennem kellett a CTG-re, így a kettő között hazarohantam és ettem. Csak úgy fest, kicsit későn, mert hogy a CTG-n szinte végig szundítottál. Úgy kellett piszkálnom Téged, hogy felébredjél és mocorogjál (ha most rám tennék a mérőműszert, kiakadna!), még a nőci is "dobálta" a pocakomat. Vicces volt :-) No persze, miután hazaértem, azonnal izgalomba jöttél... Jó, megértettem, utálod, ha muszájból kell valamit csinálnod. Én is ilyen vagyok, szóval megdumáljuk majd, ha itt leszel, jó? :-P

A szobád készen van. Rella és Kriszti nénéd voltak itt a héten, Rellus ismét csuda-jót játszott nálad.
Apukád szerdán kora reggel elutazott Brüsszelbe céges út miatt és tegnap éjjel jött haza. Megdumálta veled, hogy megvárod és jó kislány is voltál, köszönjük. Peti barátunk és a család biztosított arról, hogy kéznél lesznek, ha szükség lenne rájuk, de szerencsére nem volt. És ne is legyen még néhány hétig... Várunk nagyon, de Te kosnak készültél, így kosnak is kell születned. Nem hiszek a véletlenekben. Tudom, érzem, hogy mit akarsz, mint ahogyan azt is, hogy szerelemgyermekként fogantál és azért voltál/vagy ilyen jó 9. hónapja, mert szeretsz bennünket és velünk szeretnél élni. És az érkezésed napját is megfontolt, okos kislányként fogod eldönteni.

Április, jó? Megdumáltuk? :-P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése