2011. január 29., szombat

a munkának vége

Szia MiniPötty!

Ez a bejegyzés főképpen azokról az emberekről szól, akik szintén nagy-nagy szeretettel gondolnak Rád. Ők pedig a kollégáim. Pénteken dolgoztam utoljára és előző nap egy meglepetés-búcsúztatást szerveztek nekem. Tényleg meglepetés volt, mert igazából péntekre számítottam, s így a gondolataimat nem sikerült kellőképpen összeszednem, de a határidős feladatok miatt muszáj volt csütörtökre tenni.


Nagyon kedves ajándékokkal leptek meg Bennünket. Lefotóztam Neked őket, hogy láthasd, mert tényleg hasznos és kedves ajándékokat kaptunk. Akik szervezték ezt a kis búcsúztatót és kitalálták, hogy mivel is kedveskedjenek: Ildi (akiről korábban már meséltem), Orsi és Timi, nagyon kedves közvetlen kolléganőim. Ezen a fotón én vagyok a legkisebb és a legkövérebb :-)


szerintem ez egy viziló :)

Kaptál egy nagyon finom-puha takarót, aminek a közepén egy olyan víziló van, ami több funkcióval is rendelkezik. Egyrészt, amikor betakargatlak vele, te tudsz játszani az állatkával, mert mindenféle készségfejlesztő, nyomkodásra, birizgálásra alkalmas "izé" van rajta. Másrészt pedig, ha éppen nincs szükség a takaróra, akkor szépen össze lehet hajtogatni és a víziló hasába becsomagolni.







pöttyös-manós-ráncigálós :)
Aztán kaptál még egy pöttyös, kézzel-lábbal-foggal vagy bármivel fogható pöttyös-ráncigálós "izét", aminek a közepén egy manócska úszik. Érdekes, hogy ezeket a gyerek-, készségfejlesztő játékokat nem lehet a nevükön nevezni. Gondolkoztam sokáig ezen a pöttyösön is és vevő vagyok bármilyen szóra, ami kellőképpen kifejezi a funkcióját, nem vitatva ennek hasznosságát. :-)



 

És végül, de nem utolsó sorban egy gyönyörű szép fotóalbumot, aminek az elején most még nem a Te fotód van, de alig két hónap múlva már Te leszel ott. 


A lányok kitettek magukért és köszönöm Nekik. Mint ahogy az összes kollégámnak is, akik részt vettek ezen az összejövetelen és kedvességükről, törődésükről biztosítottak. 2,5 évet dolgoztam itt (és még fogok is majd), de igazából az elmúlt fél év volt az, ami közelebb hozott a kollégákhoz és igazi csapattagnak kezdhettem érezni magam. Köszönöm a jókívánságokat és remélem, hogy kapcsolatban maradunk! A legjobbakat kívánom nekik és legfőképpen kitartást! :-)

3 megjegyzés:

  1. Az nem víziló, hanem egy sárkánybébi szerintem. Ott van a kis taréj az orrán, a két kis púp az orra szélein és a lába is sárkányé. :)

    VálaszTörlés
  2. Jé, mintha tényleg! Sőt, most már a koronát is felfedeztem a feje búbján! Úgyhogy ő egy sárkány-királyfi... vagy sárkány-királylány... vagy csak simán megkoronázták Süsüt!? :-P

    VálaszTörlés
  3. Akkor szerintem a kék színből kiindulva, legyen királyfi. És a nagy és bátor sárkánykirályfi megvédi a kis Odett álmát. :D

    VálaszTörlés