2011. január 26., szerda

7. hónap - 30-31. hét

Szia Kincs!

Hétfőn visszamentem a másik ultrahangos vizsgálatra. Az a doktor se tudott mást mondani, mint hogy a többlet magzatvíz a magas vércukorszint vagy a magas vérnyomás következménye lehet. Nos, nekem mindkettő kiváló. A vércukorszintem 5.5, a vérnyomásom pedig 117/69. Szóval normális, sőt, ez utóbbi inkább alacsonynak számít. Így tehát okot ő sem tudott mondani, csak annyit, hogy ismét javasol egy terheléses cukorvizsgálatot és vérképet. Amúgy pedig nem annyival több a magzatvíz, hanem inkább csak közepesen több, de hát ezzel kapcsolatban már megírtam a nőgyógyászom véleményét. :-)
Amúgy a 4 nap alatt is nőttél, 1920 g súlyt előlegezett Neked ez a doki. Ha így folytatod, majd' 4 kg leszel!!! Az, hogy a lábadat folyamatosan "kidugod", szinte teljesen természetes, már el sem tudnám képzelni nélküle az életemet... :-)

Szóval, jövő héttől minden héten kell majd mennem a rendelőbe valamiért. Először laborra, aztán nődokihoz, aztán ultrahangra, aztán vissza a nődokihoz. Bevallom: nem hiszem, hogy bármi baj lenne. Annyira jól vagy idebent, hogy nem tudom elképzelni, hogy valami ne stimmelne. Biztos vagyok benne, hogy azonnal jeleznéd, ha nem éreznéd jól magad, mint ahogyan eddig is jelezted, ha olyan pozícióban voltam, vagy úgy mentem, ahogyan Neked nem tetszett. 

Ilditől Odettnek :-
Végigjárom az orvosokat, végül is időmből kitelik majd, hiszen jövő héttől már nem dolgozom! :-) Ezen a héten pénteken megyek utoljára. A  kollégák miatt  picit sajnálom, mert nagyon kedvelem őket, de már eléggé elfáradtam és jó lesz pihenni kicsit a születésed előtt. Van egy nagyon kedves fiatal kolléganőm, Ildi. Az ünnepek alatt készített Neked egy ajándékot, amit a múlt héten adott oda, amikor megbizonyosodtunk afelől, hogy kislány vagy. Azt mondta, hogy ha fiú lennél, akkor még gondolkoznia kellene, hogy mivel kedveskedjen Neked. 
Íme, lefotóztam, de elhiheted, hogy ott lesz majd a közeledben, amikor megérkezel közénk... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése