2010. november 28., vasárnap

5. hónap - 21. hét

Szia MiniPötty!

Ez a hét bizonyos szempontokból nem tartozik a legkedvesebbek közé, viszont a kellemetlenségek mellett csodálatos dolgok is történtek! A kellemetlen rész is csak a közérzetemre vonatkozik, nem pedig Rád. Kedden kezdődött és csak hétvégére múlt el, hogy a hasamban bal oldalon - ahol elvileg a kis fejecskéd van - szúrást éreztem. Viszont ezzel együtt azt is éreztem, hogy nem Veled van baj, hanem hogy "csak" beszorult a levegő. Kis fekvéssel és mély hasi légzéssel el is múlt mindig, de sajnos többször előjött. Valamelyik nap az irodában is le kellett egy kicsit feküdnöm a földre, de végül megszűnt a szúrás. Mostanra pedig már egyáltalán nem érzem! :-) Ezzel együtt azt is éreztem, hogy nagyon-nagyon mocorogsz és folyamatosan feszült a pocim. Ez persze jó érzés, mert így tudatod velem, hogy minden rendben van.

Egyik este tonhalas pirítóst vacsoráztam és este 11 óra körül eléggé rosszul éreztem magam, mert hányingerem volt és éreztem, hogy a gyomromban komoly harc dúl. Végül elmúlt a rossz érzés és reggelig tudtam is aludni, szóval mostanra már nincs semmi baj! Minden esetre a tonhalat egyenlőre kiiktatom az étrendemből. Bár igazából nagyon szerencsém van, mert eddig semmire sem mondtad, hogy nem ízlik Neked, és szerintem a tegnapi rosszullétem sem miattad volt, hanem az étel minősége miatt. Van még egy "tünet", ami szintén ezen a héten jelentkezett, mégpedig az orrszárazság és a légzési nehézségek. Előbbi elalváskor zavaró, utóbbi pedig napközben is többször, pláne, hogy ha gyorsan beszélek. Hát igen, lassítani kell a tempón, nem vagyok már egyedül... :-)

És ami a hét legcsodálatosabb pillanata, hogy Apukád 30 éves lett! Nagyon izgultam, mert szerveztem neki egy meglepetésbulit. És mivel tudtam, hogy sejti mire készülök, így barátai segítségével a héten elterelő hadműveletbe kezdtünk! És annyira jól sikerült az elterelés, hogy igazi meglepetés lett, amivel mindannyian nagy örömet szereztünk Neki! Nagyon-nagyon jó baráti társaság jött össze; szinte mindenki el tudott jönni, akit hívtam és mint utólag kiderült, szinte mindenki ott volt, akire Apukád maga is gondolt volna. Nagyon klassz barátok, akikre messzemenőig lehet számítani bármikor! Nem csoda persze, mert a jó vonzza a jót és Apukád nagyon az! Készültek fotók is, amiket remélem hamarosan megkapok és akkor mutatok majd Neked is párat.

Persze, gondolom már magad is nagyon hiányolod, hogy Apukádat még egyáltalán nem láttad. Az én hibám, de most pótolom ezt a hiányosságot. A hangját már nagyon jól ismered, mert Ő az, aki rajtam kívül olyan szeretettel szól hozzád. Tudod, Neki van az a dörmögős hangja! :-) És bár nem ír(t még) Neked, tudnod kell, hogy nagyon-nagyon szeret Téged! Ez a fotón a nyáron készült. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése