2010. augusztus 30., hétfő

a múlt

Tíz évvel ezelőtt vettem egy naplót, hogy majd abban vezessem várandóságom, illetve vágyott gyermekem első hónapjainak eseményeit.
Tíz év... Milyen hosszú idő... Hogy mennyi minden történt azóta!?
Férjhez mentem, lediplomáztam, elváltam, újra kapcsolatban éltem, munkahelyet váltottam, szakítottam, újra szerelmes lettem és már nem kézzel írok abba a naplóba, hanem bloggerkedem... :-)

Egy évvel ezelőtt, 2009. áprilisában megváltozott az életem. Két hosszú kapcsolat után, 34 évesen megismertem Őt és végre azt érzem, amire mindig is vágytam! Nyugalom, harmónia, szeretet, szerelem... kiegyensúlyozottság. És nem volt kérdés, hogy 1 év után vajon akarjunk-e kisbabát. 2010. májusában eldöntöttük és július óta már nem csak Vele, hanem egy pici pocaklakóval együtt élek, boldogan...

1 megjegyzés: