2010. augusztus 30., hétfő

2. hónap - 4. hét

Szia Pocaklakó!

Hát megismerkedtünk!? Hogy vagy idebent? Szinte hihetetlen, hogy itt vagy közöttünk! Néha előveszem a tesztet, hogy emlékeztessem magam, mert olyan aranyosan szunnyadsz idebent, hogy már-már megfeledkezem rólad. :-)

Megismerkedésünk bárki számára közönséges sztori lenne, de az én számomra a világ egyik legcsodálatosabb pillanata volt az, amikor bizonyosságot nyert a gondolat... Mert tudnod kell, hogy nagyon régóta vártam rád.
Már sejtettük, hogy valami van, mert szokatlan "tüneteket" produkáltam: fájt a cicim, néha görcsölt a pocim, de a szokásos havi egészségügyi dolog elmaradt...

Így hát július 30-án vettem egy tesztet. Nagy levegő, négy csepp és 3 másodperc. Ennyi kellett ahhoz, hogy a teszten a két csík megjelenjen. És hogy mit éreztem akkor? Először nevetni kezdtem, aztán sírni, aztán egyszerre nevettem és sírtam és olyan boldog voltam, mint még soha életemben!

Isten hozott és maradj köztünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése