2010. augusztus 30., hétfő

2. hónap - 5. hét

 Az első orvosi vizsgálat :-(

Nincs választott orvosom és egyenlőre nem is tervezem, hogy lesz. A kerületi sztk-ba kértem időpontot Dr. Horváth Ferenchez. Nincs különösebb oka annak, hogy miért éppen hozzá.
A lényeg, hogy borzasztó nagy csalódás volt ez a találkozás... :-(

Tudta, hogy először találkozunk, de még csak be sem mutatkozott!
Kettő kérdést tett fel: hány éves vagyok és volt-e már vetélésem. Aztán megvizsgált, pontosabban kenetet vett a rákszűréshez, majd mondta, hogy jöjjek vissza két hét múlva ultrahangra, mert akkorra lesz szívhang és akkor bizonyosodhatunk meg a terhességről. Persze a tesztek (az első óta csináltam még egyet) nem hazudnak, tehát tekintsünk engem terhesnek. Aztán kiment... És még csak el sem köszönt!

Otthagyott 'Ursulával', aki megírta a beutalót az uh-ra. És ő se mondott semmit, még egy ici-pici mosolyt se tudott kicsikarni magából...

Én pedig kijöttem a rendelőből és sírtam... És most nem a boldogságtól... :-(
Annyira másként képzeltem el az első találkozásomat a terhesgondozáson! Persze lehet mondani, hogy én vagyok a bolond, mert minek színezgettem magamban 10 éven keresztül, de azért legalább egy kis minimális empátiát elvárhattam volna nem?
Na mindegy, már túl vagyok rajta.

Két hét múlva nyaralunk, úgyhogy jövő hétre kaptam időpontot az uh-ra. Lehet, hogy még nem lesz szívhang, de valami kis zsákosfrodó biztosan... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése