2010. augusztus 30., hétfő

2. hónap - 6. hét

Pindur!

Hát tényleg idebent vagy!? Még mindig alig merem elhinni!!! :-)
Ma volt az első ultrahang. Ott vagy és ver a pici szíved! Láttalak és hallottalak!

Fantasztikus érzés volt, azóta sem tudom letörölni a mosolyt az arcomról. :-D
Kaptam képet is rólad, az első fotó... Amit mms-ben el is küldtem Apukádnak... aki felhívott, hogy úgy, de úgy dobog a szíve és annyira boldog! És hogy vigyázzunk magunkra... :-P
Szeretem őt... és Téged is nagyon!










Ami a közérzetemet illeti: totálisan elkerülnek a rosszullétek. Mintha nem is lennék más-állapotban...

Két tünetem van mindössze: fáj a cicim (de az nagyon) és sokat pisilek. Illetve még egy van: nem nagyon tudok vécézni... :-( Ez lehet, hogy amiatt is van, mert mióta tudom, hogy van egy Pocaklakóm, abbahagytam a cigizést. Majd holnap megkérdezem erről az orvost. Már ha szóba áll velem... :-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése