2011. február 10., csütörtök

8. hónap - 32-33. hét

Szia Gyümi!

Tegnap voltam a laboreredményért, illetve utána a nődokinál. Minden leletem kiváló! A doki megtapogatta a hasam és mondta, hogy megfelel ennek a hétnek a mérete és a keménysége is, és hogy majd legközelebb (március 2-án) fog megvizsgálni. És a többlet-magzatvízzel kapcsolatban most egy újabb hasonlattal élt: a magzatvíz mennyiségét megbecsülni olyan, mintha elnéznénk a távolba és egy messzi pontra azt mondanánk, hogy 3 km-re van, miközben 5 km-re... tehát elég sokat lehet tévedni... :-)

Tegnap kaptunk egy csomagot. Emese, általános iskolai osztálytársam küldött Neked egy csomó, irtó cuki kislányruhát! Jaj, már annyira várom, hogy rád adhassam őket! Jobbnál jobbak és az egyik kis pirosba rögtön beleszerettem :-)

Képzeld, holnap kezdődik a festés. Jó lenne, ha már hétvégén átköltözhetnénk a kisszobába, hogy utána a Te szobád is elkészülhessen. Mert akkor a jövő héten már végre pakolászhatnám a ruhácskáidat. Jaj, annyira izgi lesz, hogy mit hová is tegyek, mire mikor lesz szükség, stb. Nagynénéd, Kriszti segít majd nekem, nagy gyakorlata van benne. Kedden (és a múlt héten is) voltam náluk, eltöltöttünk egy-egy napot hármasban Rellával. Ő a Te unokatesód, aki kb. egy hónap híján 2 éves lesz, amikor Te megszületsz. Már kaptál tőle simogatást és puszit is, mint ahogyan Emma, Apukád unokahúga is szeretettel simogatott meg Téged legutóbb is, amikor Pécsen voltunk. Töltök fel róluk fotót Neked.

Szeretünk és nagyon készülünk az érkezésedre!

Apukád és Rella
Emma és Szandra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése