2010. december 24., péntek

6. hónap - 25. hét

Szia Kincses!

Ma december 24-e van, karácsony ünnepe kezdődik. Folynak a készületek itthon. Tegnap bejglit sütöttünk Zsókával (Apukád általi jóbarátunk, hamarosan megismered). Kicsit túllőttem az élesztőt, szóval nem lett százas, de azért nagyon finom. :-) Tegnap Apukád beállította a karácsonyfát is, amit már múlt héten megvettünk. Az ajándékok is be vannak csomagolva, nemsokára előkészítem a vacsihoz a pulykát. Apukád még dolgozik sajnos, de nemsokára Ő is itthon lesz és idén már nem is tekereg sehová. Holnap az én rokonaimmal töltjük a napot, és még este utazunk Szentlőrincre, ahol maradunk is sokáig és nagyokat fogunk pihenni. Idén karácsonykor még a lehető legkényelmesebben utazol majd (az én pocakomban), de jövőre már aktív részese leszel minden eseménynek! Már alig várjuk!!!

Ezen a héten is itthon pihentem Veled együtt. Nagyon aktív voltál és vagy még mindig, minden egyes mozdulatod, jelzésed mosolyt csal az arcomra, így szinte egész nap mosolygok! :-) Tegnap mondjuk nagyon fájt a derekam és estére a bal kezem is megint fájt nagyon, de mára már mindezek javultak (és előbb-utóbb el is múlnak). 

Most folytatom a teendőimet, de ígérem, még ma jelentkezem, mert mindenképpen meg szeretném osztani majd Veled is azt a szeretetteljes hangulatot, ami körülvesz bennünket...
.................................
Itt vagyok ismét. Már túl vagyunk a vacsorán is, nagyon finomra sikerült. Most már tényleg kezdődik a pihenés, semmi mást nem kell csinálnunk, hurrá! :-)
Boldog karácsonyt kívánunk!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése