2010. október 14., csütörtök

4. hónap - 15. hét

Szia Pindurunk,

Tegnap voltam az integrált teszt 2. vérvételén. Nem fájt, nem kell izgulni :-). Csak az abszurd, hogy maga a vérvételi procedúra 40 perc volt úgy, hogy kismamaként elvileg elsőbbséget élveznék... Az eredmény csak később lesz meg és azt is majd az orvosnak küldik. Hozzá pedig csak 4 hét múlva megyek újra, szóval addig nem fogom tudni az eredményt. De abban azért bízom, hogy ha baj lenne, akkor szólnának... De hát miért is lenne baj, ugye?

Aznap, tehát november 11-én kell mennem újra ultrahangra is. Direkt estére kértem időpontot, hogy Apukád is jöhessen és végre ő is megcsodálhasson téged! Még az is lehet, hogy végre megmutatod magad és tudni fogjuk, hogy kit is várunk ilyen nagy szeretettel, szeretetben.

Egyébként az éjjel pont ezzel álmodtam. Mégpedig azt, hogy bent voltunk az ultrahangos rendelőben és a doktornő egyszer csak ránk nézett és azt mondta, hogy "kislány"! Meséltem Apukádnak, aki mosolygott a borostás bajsza alatt, mert előző nap ezt a dalt küldte neked:


Én pedig ezt a dalt küldöm, amelyre Betti nénikéd hívta fel a figyelmemet:


És végül, de nem utolsó sorban, hallgasd ezt a dalt is, hogy  ha majd a karunkban tartunk, felismerd a dallamot és nyugodt, szép álmod legyen mindig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése